29 oktober 2010

Hjäääääälp!

Jag formligen drunknar i kartonger, hela mitt stora lagerutrymme är fullt med tomma kartonger det är verkligen dags att köra en tur med släpkärra till sopstationen. Jag och Ulf brukar hjälpas åt med detta ca 2 gånger om året men nu har det nog hoppats över en gång skulle jag tro. Har börjat lite smått med att sprätta kartongerna och vika ihop dem för då tar de ju inte lika stor plats, inte så kul arbete med det ingår när man är egen företagare bara att sätta igång. En kopp kaffe och en kanelbulle först bara.....

Har fått hem så mycket fint till butiken och julsakerna har också kommit men de plockar jag inte fram riktigt än, jättefina tomtar m m.

Tänk att vi snart går in i November månad det är inte klokt så fort tiden går, jag hinner då inte alls med. Måste verkligen ta tag i bokföringen i veckan som kommer, ligger mycket efter där och det känns inte bra.

Veckan som kommer är det Höstlov för barnen här i Östhammar. Niclas ska iväg till en kompis som bor i Vimmerby, Ulf har tagit semester hela veckan och tanken är att han ska skjutsa Niclas till Vimmerby samtidigt som han hittar på något skoj med Arvid som följer med. Carl, Lilo och jag själv blir hemma i Östhammar.

Kramar från mig Eva

Inga kommentarer: