31 oktober 2010


Natten till idag ville Arvid sova i våra sängar och Ulf sa att det var ok men jag var inte glad för jag sover så himla illa då. Efter några timmar och flera uppvaknanden gav jag upp, tog mina kuddar och täcket och lade mig i Arvid´s säng med hopp om att få några timmars sömn i alla fall. Hans säng var inte alls lika skön som min men jag fick i alla fall ligga i en egen säng utan någon som vänder och vrider.

Har betalat en massa räkningar idag och konstaterar att detta blir en tuff månad i plånboken. Det har gått förr och det går nog vägen denna månad också.

Arvid var i väg på "Bus eller Godis" igår kväll men vi är inte säkra att det är denna helg man gör det för det var inte napp någonstans, jättetråkigt för killarna. De går en tur ikväll med och hoppas på bättre tur.

Sitter just nu och äter toast med en kopp smaksatt kaffe, smakar riktigt gott!

Ha en fin kväll!
Kram Eva



2 kommentarer:

Anonym sa...

Hede besök av halloween gubbar men det är nästa helg det är allhelgona så vi hade inget att bjuda på:( det verkar som om många tar fel på helg

Synnøve. sa...

Goafton i stugan.
Arvid skulle varit här i helgen. För här är det den helgen som var.
Hoppas det blir bra för honom nästa helg i alla fall.

Det där med hästar.
Jo jag är nog vad man kallar en riktigt hästtjej...
Hade två hästar ett tag. Tävlade lite i hoppning men slutade med det när jag mötte gubben. Han har astma och allergi. Men ibland föler jag med granntjejen till stallet. Hon började rida för ett år sen.
Har lust att starta på nytt igjen. Får se hur vi löser det. Inget körkort, inga bussar, långt att gå....

Tyvärr så fick jag inte rida när hon red. För det var för barn. Men jag SKA börja igen hihi.
Ha det gott nu.
Kramen Synnöve.