25 oktober 2010

Helgen har som vanligt varit fylld med saker att göra. Arvid har haft sitt efterlängtade "Party" i Frösåkerhallen, han var mycket nöjd efteråt. Ishockeymatch på söndagen, tyvärr med förlust men det är så himla skoj att se när killarna spelar. Hann med lite annat plock också som jag inte hinner i veckorna.
Plockade fram fler saker att fylla Loppisen jag har längst in i butiken, blev en hel del julsaker.
Gick och lade mig med begynnande halsont, det var inge kul att vakna i morse kan jag lova. Blev en tur till Apoteket för att köpa smärtstillande för den lilla halsen.
Hoppas att ni har haft en bra helg och önskar er en fin måndagkväll!
Kram Eva

1 kommentar:

Synnøve. sa...

Godkväll i stugan.
Varför säger man det egentligen?
De är väl de färraste av oss som bor i stuga tror jag....

Förstår att helgen gått fort. Det pleier å gjöre det når man har det moro.

Funderar på att ordna en loppis här.
Mera permanent alltså.
Skulle vara så spännande att driva för sig själv.
Tankarna maler och maler....

Nu är det onsdagkväll och det är varmt ute. 7 plus nästan. det regnar och det är mysigt.
Sängen väntar snart med.
Ha det gott nu.
Kramen Synnöve.