10 juni 2010

Igår

var första gången sedan jag öppnade min butik (november 2005) som jag var tvungen att stänga för att jag mådde dåligt. Fick hjälp av Niclas att plocka in det jag tidigare orkat plockat ut och sedan var det en pall med varor som han fick ta tag i också. Hade inte klarat mig utan hans hjälp.
Väl hemma bäddade jag ner mig i sängen endast upp en gånt sent för att äta lite middag och sedan var det sängen igen. Vaknade imorse och kände mig bättre men inte helt ok, men är man egen företagare så får man inte känna efter för mycket.
Nu känner jag mig betydligt bättre och ikväll ska vi på teater som Arvids klass har satt upp, det ska bli skoj att se. Middagen får vänta till efter teatern alltid sen middag hemma hos oss.
Ser fram emot morgondagen då jag hoppas att leveransen av kläderna från capri collection kommer till butiken. Lägger upp några bilder till helgen!
Ha en trevlig kväll!
Kram Eva

Inga kommentarer: