11 januari 2012

Kurser

Nu börjar det dyka upp lite kurser som jag ska gå genom Företagslyftet här i Östhammar, ska bli så kul. Bl a ska jag gå kurs i Alkohollagen 28-29 januari i Stockholm. 2 Februari är det kurs i Livsmedelshygien i Tornvillan här i Östhammar och senare i Februari startar Ekonomihantering i det lilla företaget upp som hålls av Folkuniversitetet 5 tillfällen är den kursen. Kommer verkligen att kännas som en nystart på detta år när väl butiken är stängd den 1 mars.
Nu ska jag gå och ta mig en stor kaffe latté!
Vad gör ni idag?
Eva

1 kommentar:

Nattlärkan sa...

Ja, nu börjar det verkligen dyka upp kurser! Jag ska också gå ekonomihanteringskursen! Hoppas att vi kommer på samma tider! Jag ska ju gå Klara K med, och igår fick jag inbjudan till kundhantering/kundservice! Funderar på en utbildning från Svensk Handel också!