29 mars 2015

Livet rullar på

Igår kom det gäster som uppvaktade Ulf då han fyllde 50 år i måndags. Ulf stod för matlagningen, biff rydberg på menyn och jag bakade en chokladkaka som serverades med grädde, varma hallon, och hackade nötter (som jag för den delen glömde att ställa fram) men det smakade gottit ändå.
Lånad på nätet.
Idag en tidig morgon kl ringde 06.00 (05.00), vi ställde fram tiden en timme inatt, det har ni väl koll på? Snabbt på med en kanna kaffe och göra matsäck. Ska iväg och springa Premiärmilen idag. Start kl 11.00 i Stockholm, universitetet. Känns bra, kommer att ta det i ett lugnt tempo så jag orkar. Har inte blivit så mycket träning som jag hade önskat. Hoppas nu att jag står mig på frukosten, äggröra på 3 ägg, 1 avocado och en knäckesmörgås med bregott och såklart en stooor kopp kaffe. Nu är det bara köra.

Gör en bra söndag alla bloggläsare!
Eva

Inga kommentarer: