30 januari 2013

Jagar

Idag jagar jag på de hantverkare som ska göra det sista på Villa Östhammar, det är bl a elektriker och låssmeden jag ringer och stressar lite för nu måste det bli klart så jag kan hyra ut rummen. För som det är nu står de bara och kostar en massa pengar som jag inte har. Så nu gäller det att skynda, skynda och då gäller det att tjata och tjata. Idag blir det beställning av sängar till hotellet också.

Ska iväg med Lilo till veterinären idag, tror hon har fått öroninflammation, luktar inte gott i öronen och det märks på henne att det kliar och är besvärande, så nu hoppas vi på örondroppar.

Och så är det Crossfit ikväll, som det känns just nu så behöver jag lite pepp inför kvällens pass, men lusten brukar finnas där när det väl är dags.
Eva
 Vi upphör att älska oss själva om ingen älskar oss.
// Mme de Stael 

Inga kommentarer: