11 oktober 2014

Besökt Stockholm

Igår var vi hela familjen Andersson till huvudstaden. Pojkarna på konsert på Tyrol där fyra band spelade, varav ett var Asking Alexandria.  Inget för oss fullvuxna, alldeles för skränigt och högljutt. Ulf och jag var till en vegetarisk restaurang, närmare bestämt Hermitage som ligger på Stora Nygatan 11 i Gamla Stan. Gillar adressen, samma adress som mitt hotell Villa Östhammar, fast i Östhammar då.
Maten smakade bra men kunde ha varit lite varmare. Kanske svårt att hålla den rätta temperaturen när det är buffé, vad vet jag.
Arvid orkade inte vara kvar hela konserten så vi hämtade upp honom och hamnade därefter på Burger King där det blev glass och kaffe. Efter lång väntan styrde bilen fullsatt hem till Östhammar och Lilo, som blev så glad. Min vän Toni är toppen som var snäll och gick kvällspromenad med Lilo. Med några bilder från Gamla Stan önskar jag er en fin dag!
Eva




Inga kommentarer: