10 september 2018

Kanske ska jag börja skriva lite inlägg här igen, idag känns det så.

Åker med Freja vår dansk-svenska gårdshund, 4 år snart till veterinären idag, hon ska steriliseras. Vi gör det för vår Lilo 12 år har opererats 2 gånger för cancer i juver och det vill vi att Freja ska slippa. Eftersom vi inte har några planer på att ta valpar på henne så känns detta bäst att göra.
Efter fyra veckors härlig semester ska det bli roligt att börjar jobba på onsdag och återgå till vardagen.


















En vecka var jag och Ulf i Skottland på en bussresa, bara älskar Skottland på alla sätt och vis. Maten som jag var orolig för var hur bra som helst, fanns mycket vegetariskt att välja på och gott var det alltid och ölen ska vi inte prata om, bara sååå god! Min önskan var att få se lunnefåglar men vi åkte aldrig så långt ut på öarna där de finns. Får bli nästa gång för tillbaka ska vi.




Denna sommar har jag och Arvid stått på bakluckan i Norrskedika 4 gånger i regn och i solsken. Försäljningen har inte varit så bra men jag tycker det är kul ändå. Nu ska en del saker slängas och andra ska sorteras så det är i ordning för nästa år.

Ha en bra dag alla!








Inga kommentarer: