6 augusti 2010

Redan fredag


Denna vecka har det inte blivit många inlägg bara ett enda. Har inte haft den rätta känslan denna vecka behöver nog några dagar semester tror jag. Och det är precis vad jag kommer att ha efter att jag stänger butiken imorgon kl 14.00 hoppas nu bara att vädret håller i sig. (Håller tummen för det).


Vi åker först till vänner i Stockholm för att gå på Gröna Lund tillsammans. Därefter hem till Björkholm´s för att beskåda deras nya hus och hundvalp, ska bli sååå spännande att se.

På söndag åker vi vidare till Kolmården med 2 övernattningar, ska bli så skönt.


Nu har jag hällt upp en kopp smaksatt kaffe "American vanilla" (säljer även smaksatt kaffe i butik NYInreda sedan igår) hur gott som helst. Har ni inte provat måste ni göra det.

Blir nog inte några inlägg under min minisemester.

Ha det gott!
Kram Eva

3 kommentarer:

Vero sa...

Hoppas ni får några härliga dagar med sol och värme. Ha det gott!

Stor kram

malin landberg sa...

Trevlig semester! Kram

Vero sa...

Hoppas att semesterdagarna var bra och att du fått vila ordentligt.

Hade nog gärna gått på Pumpen igår, men Adina kom hem helt oväntat och det var mysigt att få hem henne igen.

Var det mycket folk? Jag hörde musiken ända hem och sen hörde jag även fyrverkerier senare på kvällen.

Ha en fin dag Eva!