18 september 2016

Dagen efter loppis

Igår var en så rolig dag med höst-loppis utanför hotellet (Villa Östhammar). Jag valde denna dag eftersom det var höst-marknad i Östhammar med småknallar och tivoli och det strömmar in massor med folk. Loppisen blev lyckad så det blir fler gånger kan jag lova.

Jag själv köpte ett stort vitt ljus från ett par som hade marknads-bord mittemot, (Bolandet Design), med vackert höstmotiv som svärmor ska få nästa gång vi åker på besök, vet att hon tycker om ljus. Kruxet efter loppis är alltid det där med, var ska jag göra av det som blev kvar och ska sparas till nästa loppis. Frågan är löst för denna gång.
Gillar känslan av att bli av med saker, känner mig lite friare på något sätt.
Nu har helgens gästerna checkat ut och jag tänker ta mig en springtur och lite yoga på det.

Ha nu en toppen söndag!
Eva


Inga kommentarer: