6 december 2013

Smått&Gott

Nu har jag gjort egen pepparkaksmüsli och vörtbröd (lchf), hittade båda recepten på RosasChoklads blogg. Vörtbrödet kan jag verkligen rekommendera smakade gudomligt gott, müslin ska provas imorgon till frukost. Nu ska jag sätta mig på träningscykeln och trampa lite och sedan är det dags att laga middag och vet ni vad jag ska göra efter middagen? Jo jag ska titta på Idolfinalen som säkert många andra gör ikväll. Har inte haft någon favorit denna omgång men det är roligt att se och höra på ändå.

Imorgon kommer jag att ha hotellbutiken öppen mellan kl 11 - 14, du är jätte välkommen och kika in, glasburkarna från Strömshaga har kommit, perfekta att lägga det hemmagjorda julgodiset i och ge som julpresent. Vi kanske ses!
 
Önskar er en toppenkväll!
Eva
 

Inga kommentarer: