28 oktober 2013

Elfte dagen fasta

Hej, va roligt att du tittar in igen för att läsa min blogg!
Igår på morgonen efter att ha druckit en god kopp varmt citronvatten och Glucoboss med chokladsmak till frukost tog jag en promenad/joggingtur med Lilo, det är nog den jobbigaste springtur någonsin vi ska inte tala om de 2 små uppförsbackar jag tog mig upp för. Som jag skrev igår så tar jag en dag i taget nu men jag fortsätter idag också, det är ju bara 4 dagar kvar räknat med idag innan målet på 2 veckor är nått.

Synd att jag drog på mig denna nackvärk som jag har, men den är behandlad med aloevera-rub nu och börjar kännas lite bättre, alltid något.
Idag väntar jobb på hotellet och så har jag bokföring att ta tag i för snart ska momsdeklarationen lämnas in.
Vad gör ni, är ni lediga denna vecka kanske?
Eva

1 kommentar:

Vero sa...

Ledighet är bara att drömma om... Dock är ungdomarna lediga så nu kan vi äta middag när som helst utan att behöva vänta in någon till sent på kvällen.

Tycker du är superduktig med fastan. Jag kör ju bara på halvfasta två dagar i veckan och det är långt ifrån jobbigt. Men inte heller tränar jag direkt. Jag går bara nån promenad då och då.

Ha en fin dag Eva.