23 augusti 2013

Vad blir det?

Vet att jag vill träna idag men inte riktigt vad, eller jo jag vill till Gimo och köra kettlebell men Ulf har bilen hela dagen och jag vet inte om jag har lust att ta bussen till Gimo och hem. Det blir kanske ett pass här hemma kan ta hjälp av filmer på youtube det finns massor, en del bra en del dåliga eller kanske ett löp-pass det är dags för tjejmilen snart. Hmmmm vad blir det vi får se lite senare när jag vaknat ordentlig och fått lite annat gjort. Nu blir det en promenad med Lilo.
Vad tränar du idag?
Eva

2 kommentarer:

Vero sa...

Munlädret!

Idag blir nog ingen träning alls för mig. Tog bilen till jobbet och snart kommer Adina och hämtar Flipper så det blir lunch med farmor istället för hundpromenad.

Och väl hemma ikväll så blir det middag och ska försöka komma isäng tidigt då vi åker till huvudstaden tidigt imorgon bitti.

Hjärtan i livet sa...

Vero, du får träna dessto mer imorgon då, eller hur ;).
Det blev en intervallrunda i spåret för min del med Lilo som draghjälp, jobbigt som tusan men såååå skönt efteråt. Nu väntar duschen.
Ha en trevlig helg!