25 december 2012

God fortsättning på Julen


Julaftonen här hemma hos mig var precis som jag ville ha den, förutom musiken som grabbarna spelade då, skulle hellre haft lite ljuv julmusik i öronen, men vi är fler i familjen med olika önskemål så det fick gå. Alldeles för mycket god mat åt jag och knäck och choklad på det, det var längesedan jag kände att min mage var fullproppad på ett sätt som inte kändes bra, ingen behaglig känsla, så idag har jag tagit det lite lugnare men är ändå mycket mätt. Imorgon är det dags för att träna CrossFit igen och det ska bli så skönt efter en veckas uppehåll. Har bokat in mig på både förmiddagspasset och kvällspasset får se hur jag orkar med de båda.
Nu ska här bytas om för att ta en promenad med Lilo.
Eva
Människan ska njutas i små portioner.
// Ralph W. Emerson



1 kommentar:

Therese sa...

Hej! Hoppas du haft en trevlig jul. Jag får ursäkta mitt sena svar till dig ang flour men här kommer en länk du kan läsa lite om det. http://art-bin.com/art/sallstrom_sw.html