26 augusti 2012

Söndag

Fick min iZettle för några dagar sedan nu återstår att köpa en ny mobil eller en ipad eftersom jag nu har en htc och den fungerar inte tillsammans med iZettle. För mig är detta ett mycket svårt inköp, tycker att det är en djungel att välja i. Vad är bra, vad är dåligt, vad ska man ha? Ja det är många frågetecken, får se när jag kommer till skott med detta inköp.
Har varit uppe sedan kl 07.00, fullt på hotellet och gästerna idag hade önskemål om 3 olika frukosttider, 08.30, 09,30 och 10.30 inga problem när man sätter kunden/gästen i centrum. Nu sitter jag och väntar på att kunna duka av efter de sista frukostgästerna sedan hem en stund för att själv äta en stärkande frukost för att sedan vända tillbaka och förbereda för nya gäster.
Eva
Framtiden oroar oss, det förflutna håller oss fast. Därför går vi miste om nutiden.
// Gustave Flaubert

Inga kommentarer: