14 juni 2012

Träning

(Bilden är lånad på nätet)
Så skönt att vara klar med denna 5 dagars träningsperiod, nu 2 dagars vila. Ulf och jag har utmanat oss själva med att genomföra ett träningspass som man ska göra 5 dagar i streck och vila 2 detta ska man göra i 6 veckor och efter det är vi vältränade och kanske har magrutor (den som väntar får se). Bilden visar en av övningarna som ingår i passet och heter burpees. Man märker verkligen skillnad från dag 1 och 5 passet går fortare och det känns lättare och tur är väl det. Men nu ska det i alla fall bli skönt med 2 dagars vila. Tänk att man mår så mycket bättre när man får tid att träna och vilken energi man får, rekommenderar verkligen träning det är att investera i sig själv tycker jag.
Tränar ni?
Skön kväll önskar jag er!
Eva

1 kommentar:

Blommiga Rutan sa...

Ojojoj, så duktiga ni är!
Nu får jag genast dåligt samvete!!!
MÅSTE komma igång med träningen igen, skyller på (för mig själv) att jag inte har tid, men vill man något så tar man sig tid, så det är väl bara en undanflykt.
Jätteduktiga är ni!
Vem vill inte ha magrutor?? Och dom kommer ju likso inte av sig själva.

Tack för din grattis hälsning hos mig.

Bra helg önskar
Anncathrine