28 juni 2012

Igår hade jag en riktigt bra dag i butiken, den första sedan jag öppnade 1 juni det är kanske nu sommaren sätter fart! Fullt på hotellet gäster checkar ut & gäster checkar in precis som det ska va! (Me like).
Träningen ute på altan fortsätter med gott resultat har jag konstaterat, känner mig starkare i kroppen och jag tror att jag ser lite muskler som vill visa sig lite mer snart. Nu när vi kört denna träning i 3 veckor är det dags för uppgradering, alltså ett lite jobbigare program men det är nog dags för jag tycker det blir lite tråkigt med samma hela tiden. Det är tur att Ulf också kör detta program annars hade jag nog inte varit lika disciplinerad och kört alla dagarna tror jag, tack Ulf!


Och här har nu ännu en supergod frukost har slunkit ner! ;)
Ha en bra dag alla!
Eva

Om en människa önskar att hennes drömmar skall bli verklighet, så gör hon klokt i att vakna först.
// Okänd

Inga kommentarer: