12 februari 2011

Vackra lördag

Alla Hjärtans Dag tips från NYInreda

Tog en promenad med Lilo i det vackra vädret efter att jag kom hem från butiken idag.

Nu har jag varit lite flitig härhemma, dammsugit, torkat golv och plockat undan lite saker som ligger och skräpar. Men än är det mycket kvar, hänga tvätt, vika tvätt sortera bland alla papper som man spar mm mm. Har ingen lust längre men vet inte heller vad jag vill göra istället bara slappa kanske eller träna lite wii. Lite velig idag tror jag! Vi får se vad det blir. Carl ska dammsuga övervåningen jag har visst sagt något om att vi då kan hyra en film eller något i den stilen.

Har suttit ned en stund och gjort detta inlägg samtidigt som jag fått i mig 2 koppar kaffe och en chokladboll som Carl gjorde igår, smakade gott!

Kram Eva

Inga kommentarer: