24 januari 2011

Första dagen på ny vecka

Får se om jag lyckas denna gång då!
Har plockat bland alla kataloger och beställningar jag gjorde på mässan i lördags. Det blev lite nytt beställt som kommer framöver i vår. Nya sjalar blev beställda och kommer redan denna vecka blev jag lovad. Beställde också nya kryddor och tesorter m m. Önskar jag hade haft fler dagar på mässan så man bara kan gå runt och njuta och supa in alla intryck.
Igår blev det lite bokföring gjord och det känns skönt. Gjorde maränger med Arvid och de försvann i ett nafs måste ha varit mycket goda. Ulf och jag fick stå över eftersom vi har vår så kallade "diet" fram till den 10 februari men då festar vi med semlor har vi tänkt. (Känns som jag redan har skrivit det tidigare).
Har gjort en beställning via nätet idag från Tripple House på lite småhyllor och söta påskhönor med hängande ben m m, m m.
Ha en trevlig afton!
Kram Eva

Inga kommentarer: