8 juli 2010


Nu är Ulf hemma igen och allt är som det brukar och Carl har äntligen fått tillbaka sin mobiltelefon (som han har längtat).

Igår kväll bakade Niclas en kladdkaka som vi senare framför fotbollen avnjöt med både vaniljglass och grädde muums vad gott det var!
Det blev en springtur imorse istället för igår glömde jag ställa klockan på ringning så springturen blev inställd. Jätteskönt efter turen men uj så jobbigt det är att spring på mornarna, har ni provat det någon gång!


Idag är det lugnare på stan och det kan man förstå, en dag som denna vill man ligga på stranden där det fläktar och njuta av sol och bad.
Ha det bra!
Kram Eva


1 kommentar:

Anonym sa...

Måste nog fråga Adina om inte hon kan ta och baka någon dag. :o)

Ja, jag hoppas på att det kommer en massa folk idag jag. Förra fredagen hade jag en hemskt bra dag, och hoppas att den upprepas både torsdag och fredag denna vecka. Ja, lördagen också. ;P

Ja, meningen med mitt inlägg är att hon skall se det. Men jag tror nog inte att hon kommer att höra av sig. Där går jag nog bet.

Ha det gott, nu ska jag gå och äta lunch. *kors i taket* Måste få i mig lite INNAN jag öppnar, annars kommer jag svimma tror jag.

Stor kram till dig!

// Vero