14 juni 2010

Leverans


av mina efterlängtade kläder från capri collection lyser med sin frånvaro. Vet ej riktigt vad som hänt men har ringt och spårat mina paket och just nu är de i Stockholm och förhoppningsvis kommer de fram till Östhammar och NYInreda imorgon. Om inte så blir jag jätte besviken.....

Alldeles för lugnt i butiken idag kunderna lyser med sin frånvaro sitter nog inne och kurar det är ju ingen vidare värme därute. 12 - 13 grader tror jag att termometern sträck sig upp till denna måndag i Östhammar, burr burr det är ju snart midsommar.
Ha ha nu tittar solen fram får se om den vågar stanna och sprida lite värme!
Hoppas ni har en bra måndag!
Kram Eva

3 kommentarer:

Synnøve. sa...

Håller tummarna för att det dyker upp snart. Inget vidare att vänta på varorna så där.
Här var det burrigt väder i morse med. 7,6 plus visade termometern på när jag klev upp halv 6....
Nu däremot skiner solen och kvällen blir en vacker en med ljumma vindar.
Kramen Synnöve.

Vero sa...

Jag berättar ikväll!

Hämtar dig vid butiken strax efter 18.

Vero sa...

Vad snygg den gröna kjolen är... vad kostar den? Gillar den skarpt.

Visst är fotoprogrammet roligt att leka med?