13 maj 2010

Allt.....





Någon som vet vad detta är? Skriv gärna en rad och berätta i såfall.





Rabarbern jag gjort paj med idag!

.... detta har jag hunnit med idag.
* Långpromenad med Lilo.
* Diskat & laddat tvättmaskinen.
* Rensat hallonlandet.
* Handlat till lunchen.
* Grillat lunchen & städat undan efter den.
* Rensat lite i trädgården.
* Fotat lite i trädgården.
* Sprungit eljusspåret.
* Säkert något jag glömt också.
Fick en mycket god middag efter springturen, tillagad av Ulf. Sitter och väntar på att Ulf ska komma hem efter sin springtur så vi kan äta efterrätt. Jag har gjort årets första smulpaj med rabarber, ska bli jätte smarrigt.
Ha det gott!
Eva





2 kommentarer:

Stina sa...

Så fina bilder.:-) Kram Stina

Eva sa...

Vad glad jag blir att du gillar mina bilder Stina!
Önskar dig en trevlig helg!
Kram Eva