14 april 2010

Två

lugna dagar i butiken, det är då man börjar fundera på vad man lägger ner sin tid på. Funderingarna dyker upp däruppe i huvudet om man kanske skulle göra något annat. Men vad skulle det vara funderar jag vidare och så fortsätter man i samma spår. Men jag älskar min butik och vill ha den kvar så jag kämpar på ett tag till.

Lilo och jag har varit på en kvällspromenad och nu är det dags för kvällsfika, glass och en kopp grönt te "Du är underbar" mitt favorit-te just nu. Finns att köpa på NYInreda om du är sugen på att prova. Ha en skön kväll!

2 kommentarer:

Vero sa...

Ja, du vet mina tankar och jag blev lite klarare i tanken igår när kära Teija kom förbi och hälsade på och peppade mig.

Pratade även med en kund idag, som hon skulle iallafall hit, vart jag än skulle ta mig i stan, sa hon. Det känns ju skönt!

Du, den där glassen ser hemskt god ut.

Eva sa...

Den var himmelskt god ska du veta!
Mycket funderingar har man om hur det ska bli framöver.
Ha det bra!