23 april 2010

Blogg Award


Tack gulliga Veronica som gav mig denna award, blev mycket rörd nästan så det kom en tår.....
Nu vidare....
Jag som är en ganska ny bloggare har ännu inte hittat så många bloggar som jag följer men de jag hittat är riktigt bra och det är några jag bara måste kolla in varje dag. Vet inte riktigt varför men det blir liksom ett begär man måste stilla.
* Linruz - Den första blogg jag började följa. Inspirerar mig till att fota mer.
* Mollys Hälsoblogg - Ger många goda tips på mat som passar mig.
* Fitnessa - Ger inspiration och lust att träna mer.
* Roslagen Östhammar - Sprider information om vårt vackra Östhammar.
* Blomsterverkstad - Får mig att minnas min tid som florist, en underbar tid.
* Liljor och Tulpaner - Nyligen upptäckt denna mycket fina blogg.
* Lilla Kullan Hemma på Landet - Nyligen upptäckt denna mycket fina blogg.


Man bör kopiera in awarden för att visa att man fått den. Länkar till den man fått den av och gladeligen ge den vidare till 7 andra bloggare och länka till dem och beröra lite, hihihi!

Och nu till utmaningen - Berätta 7 saker om dig själv!
* Är fixerad vid att inte bli tjock, inte överdrivet men lite
* Älskar att skapa med blommor och natur.
* Vill helst bli omtyckt av alla.
* Var snabbast i klassen på 60 meter som ung.
* Ganska bekväm utav mig.
* Tycker inte om att städa.
* Otrolig tandläkar-skräck

Det var roligt det här!
Nu är det Er tur om ni vågar!

Inga kommentarer: