16 december 2009

Ta en titt i NYInreda´s webbshop


Idag har det varit en lugn dag i butiken för att vara så nära jul, jag tror att det kan vara lugnet före stormen hoppas iallafall på det. Vill tipsa er om min webbshop www.nyinreda.se titta gärna in för att se vad NYInreda har att erbjuda. Det finns dock betydlig fler artiklar i butiken i Östhammar men webbshopen fylls på eftersom. Skriv gärna en kommentar om vad ni tycker eller eventuella önskemål. Här en bild på ett uppläggningsfat " anemone" finns även i svart. Ser fram emot era kommentarer.

3 kommentarer:

Vero sa...

Hej Eva och vad kul att du har börjat blogga. Välkommen, eller vad säger man?

vi hade det också jättelugnt i butiken igår, men eftersom jag inte heller annonserat att jag har extra öppettider, så tror jag itne att den tusenlapper i annonsering, gett så mycket mer så att det täckt den annonsen med vinst... icke sa Nicke.

Tittar in till dig idag eller imorgon tänkte jag. Visst har du öppet söndag?

ann sa...

Välkommen ut i bloggvärlden :) Ska bli kul att följa dina dagar i din fina butik!

Eva Andersson sa...

Vad gulliga ni är tackar så mycket känner mig välkommen ut i blogglivet.
Jag har öppet på söndag mellan kl 11 - 16. Du är välkommen.