18 december 2012

Förberedelser

Har precis gjort en inhandlingslista på mat till jul, så snart bär det iväg till butiken för att handla. Har ingen större lust men kommer att kännas bra när det är klart så mycket vet jag. Ulf tycker att jag gör så god inlagd sill så det ska jag köpa och lägga in senare i veckan. Ska rulla köttbullar denna jul fastän jag vet att barnen helst vill ha de färdiga typ mama scan eller nåt.
Hoppas, hoppas nu att alla klappar hinner komma til JUL, annars får det bli överraskning till Nyår, inte så tokigt det heller.
Har ni alllt klappat och klart?
Eva
Det spelar ingen roll hur långsamt du går, så länge du inte stannar.
// Konfucius

1 kommentar:

Vero sa...

Ska handla all maten på torsdag och göra det sista på söndag tänkte jag. Klapparna blir också klara på torsdag. Kanske något spontanköp på fredag.