15 november 2012

Jaja

Igår fick jag inget vettigt gjort, och det känns väl sådär men jag träffade i alla fall både personal från Bevakningspolen och Securitas för att se över brandskyddet på Villa Östhammar hotell. Det behövs ett nytt nu när det blir fler rum, ett sånt där nödvändigt ont, (prisnegativt) fick med mig det ordet från kursen jag var på om Marknadsföring & Försäljning, en riktigt bra kurs. Tycker det var konstigt att det inte var fler som tog detta tillfälle, de missade något kan jag lova.
Var på Crossfit igår och du vilket mördarpass det var, hade varit skönt att sova några timmar till här på morgonen för att ge kroppen lite mer tid för återhämtning, men ack så skönt längtar redan till nästa gång, love it.
Eva
Alla djur, utom människan, vet att livets huvudsakliga mening är att man ska njuta av det.
// Samuel Butler

Inga kommentarer: