3 oktober 2012

Långlördag

Nu på lördag den 6 oktober är det "Långlördag" i Östhammar, butiker & fik har öppet till kl 16 med erbjudanden som bara gäller just denna lördag, så hugg tag i era plånböcker och ut och shoppa järnet denna lördag. Jag kommer att ha öppet så länge det är folk i rörelse då min butik ligger lite avsides och har inte annonserat om att vara med heller. Men jag ser fram emot lördagen, kanske hinner jag själv in i ett par butiker för att ta del av erbjudanden......
Men det är bara onsdag idag så nu gäller det att ta tag i den. Kommer en kille till Villa Östhammar Hotell och ska undersöka lite mögel vi hittat i grunden under huset. Hoppas, hoppas att detta nu inte är något stort problem som kommer att kosta tusenlappar för det har jag inte tagit med i budgeten.
Ha en fin onsdag!
Eva
Det är med beröm som med guld och diamanter. Det är så värdefullt just därför att det är så sällsynt.
// Samuel Johnson

Inga kommentarer: