2 oktober 2012

Igår gick vi igenom vad som ska göras i de tre rum som ska ställas i ordning för uthyrning på Villa Östhammar Hotell. Ritab var på plats som kommer att göra jobbet. Hur mycket som helst att göra och svårt tycker jag men det är ju så klart eftersom jag inte kan och tycker att det låter nästan helt omöjligt i mina öron och jobbigt, jobbigt! Men det blir bra när det blir klart. Men innan vi kan börja måste vi ha dit en person som gör en brandskyddsdokumentation för det måste man ha när man har hotell och det är bra, betyder säkerhet för kunderna/gästerna. När det är klart är det bara att sätta igång, mycket för mig att bestämma såsom hur ska duschen vara? Drapperi eller glasdörrar??? Handfat, golvmattor, väggar, sängar och mycket, mycket mer som ni förstår. Men det är i alla fall jag som har det roligaste jobber eller vad tycker ni?
Eva
Vänskap övergår ofta i kärlek, kärlek aldrig i vänskap.
// Lord Byron

Inga kommentarer: