13 oktober 2012

Härliga lördag!

Uppe tidigt imorse då då, serverade frukost till mina gäster på Villa Östhammar Hotell. När det var avklarat satte jag mig på träningscykeln i 30 minuter och avslutade med några magövningar, det känns skönt för kroppen och knoppen kan jag lova.
Butiken är öppen men det är inte många kunder här tyvärr, känns som man bara sitter av tiden men men nu är det inte många dagar kvar med butik eftersom iordningsställande av 3 nya rum på hotellet sätter fart. Butiksytan försvinner i och med de nya rummen så nu får ni gärna komma in och hjälpa mig bli av med de varor jag har i butiken om ni har vägarna förbi.
Hade hoppats på att slippa laga middag idag men inte då. Ulf åker med Niclas till Gävle det är ishockeymatch på gång. Jag vet i alla fall vad jag ska laga så det känns ok.
Eva
Livet är antingen ett dristigt äventyr eller ingenting.
// Helen Keller

Inga kommentarer: