11 september 2012

Tisdag kväll

Grabbarna har hoppat i säng och jag sitter här vid köksbordet och väntar på att få checka in en sen gäst till hotellet. Ulf kommer hem (och här blev det en paus, incheckning av gäst och ett varv runt kvarteret med Lilo). På plats igen vid köksbordet för att avsluta mitt inlägg. Ulf har kommit hem och ligger nu i soffan och kollar landskampen i fotboll och för mig har det blivit dags att gå och sova så jag orkar upp imorgon 06.00. Ska på kurs imorgon onsdag i basetool, ett program för att lägga in text och bilder i sidan för Roslagen.se. Har gått denna kurs tidigare men det är inte helt lätt så jag tänkte att jag skulle fräscha upp mina kunskaper lite.
Butiken är öppen mellan kl 11 -- 13 imorgon onsdag. Välkommen!
Eva
I penningfrågor har alla samma religion.
// Voltaire

Inga kommentarer: