19 september 2012

Onsdagen som gått

Var uppe tidigt, tidigt imorse 05.15 det ni..... Har man hotellgäster så har man. Känns som man hunnit med massor på morgonen men vid närmare eftertanke så kan jag knappt komma ihåg vad jag gjorde alla dessa timmar på morgonen. Arbetstimmarna i butik och hotell har gått snabbt inte många kunder men det var en del att ta hand om i hotell delen så inte var jag sysslolös inte. Efter stängning hem och slänga ihop en snabb middag för kl 17.00 var det dags att gå på visning av partylight, marykay och underkläder, det blev en beställning av partylight och två stycken toppar från underklädesfirman som jag ej kommer ihåg namnet på. Kul var det och ett jättebra initiativ att gå ihop flera och ha visning samtidigt och på ett kafé här i stan dessutom Mjölnaren´s
Snart dags att gå och sova för mig, ska bli skönt, blir nog spikmattan ikväll man sover så himla gott då.
Eva
Den yttersta tragedin är inte de onda människornas brutalitet, utan de goda människornas tystnad.
// Martin Luther King

Inga kommentarer: