21 september 2012

Igår hade jag en bra dag i butiken och en sådan skillnad i känsla det kan ge. En av mina kunder igår kom in för att köpa ett litet skåp/hylla av mig privat och då berättade hon att för ett antal år sedan själv hade en presentbutik i Östhammar, den låg inte nere på stan utan hon hade den hemma på sin gård. Gick mycket bra de första åren sedan öppnades det fler butiken nere på stan och då handlade kunderna där istället, orkade inte ta sig till hennes butik längre synd tycker jag. Hon köpte även en present från butiken med sig hon skulle iväg på uppvaktning. Det var en riktig presentdag igår, tror jag gjorde fina paketinslagningar till alla som var in igår, ja i alla fall nästan.
En bra dag idag eller vad säger ni?
Eva
En fanatiker är en som fördubblar ansträngningarna när han glömt sitt mål.
// George Santayana

Inga kommentarer: