30 september 2012

Dagen som gått

Tog sovmorgon fram till nästan kl 09.30 då tyckte jag det var dags att gå upp. Ulf satt i soffan efter 30 min på träningscykeln och tog igen sig. Jag fixade iordning frukost till oss båda medan han tog en prommis med Lilo. Perkulatorkokt kaffe med grädde, rysk yoghurt med nötter, kanel och kokkos och några finncrisp med smör och ost då står man sig några timmar. Ulf frukost såg lite annorlunda ut men det tänker jag inte berätta här. Har varit duktig idag, ja jag tycker faktiskt det för jag har städat och det händer inte allt för ofta, men idag hände det och känner mig så nöjd med det jag gjort. Nu när jag sitter här och skriver känner jag mig lite mör när jag känner efter, har varit uppe i elljusspåret med Lilo och sprungit 3 km efter det körde jag några magövningar. Ja just det har varit till Villa Östhammar Hotell också och checkat in söndagsgäster också :).
Eva
Jag älskar arbete. Jag kan sitta och studera det i timmar.
// Okänd

Inga kommentarer: