4 september 2012

Cykelstöld

Var upp till ICA för att handla till middagen ikväll och i samma veva handlade jag till hotellfrukosten imorgon så det blev en del. Kommer ut och ska hänga kassarna på cykeln men den står inte kvar där jag lämnade den, snacka om att jag blev förvånad, besviken, förbannad, vem faaaan vill ta min gamla skrangliga cykel. Fick skjuts hem av en snäll själ, har inte alls långt att gå men med alla dessa kassarna hade det blivit bökigt och många stopp.
Det var ju så bra med en cykel att ha mellan hotellet och hemmet när det kommer sena gäster som ska checka in. Cykeltjuven har förstört min kväll.
Eva

2 kommentarer:

Nattlärkan sa...

Men fy vad tråkigt! Man måste nog låsa cykeln ordentligt, hur gammal cykeln än är!

Blommiga Rutan sa...

Så trist att höra! jag blir så förb... på oärliga människor! Fy sjutton! Så fräckt och elakt!

Kram Anncathrine