7 maj 2012

Sockerutmaningen med start idag!

 Min frukost i bilder
 Jag tjuvstartade min sockerutmaning redan igår, tänkte inte så mycket på det utan när kvällen var kommen så insåg jag att jag inte ätit något med socker i.
Det är många år sedan jag slutade äta godis har bara ätit choklad som jag älskar i alla dess former. Det kommer att vara min stora utmaning att inte få äta choklad. Men jag tvekar inte en sekund på att detta kommer att gå bra och det tycker jag inte att ni andra heller ska göra för vi kommer att klara detta! ELLER HUR!!
Nu har jag ätit min frukost, turkisk yoghurt, frysta blåbär, hackade nötter och lite kanel som pricken över i och en kopp kaffe med grädde, står mig fram till lunch nu hoppas jag.
Jag hejjar på oss som är med i SOCKERUTMANINGEN!
Eva

1 kommentar:

Blommiga Rutan sa...

Ser ut som en riktigt härlig frukost! Nötter och blåbär! Två favoriter.

Konstigt att du inte fått något svar när du ringt butiken, vi öppnar kl 11, kan det vara så att du ringt tidigare? Jaja, spelar ju ingen roll, nu har du ju redan beställt, jag tror nog att det mesta från Kreativ Insikt går bra att sälja, det är ju kanonfina saker och underbara böcker och kort.

Kram Anncathrine