24 maj 2012

Så snabbt

Denna vecka har verkligen gått i turbofart, jobbat (snart) tisdag t o m fredag på hemtjänsten och tagit hand om Hotellgäster med allt vad det innebär och allt annat som dagarna innehåller. Kvällarna går de med hinner inte med allt jag vill göra och orkar inte heller så det är inte bara tiden som är bekymret.
Hinner ni med allt ni vill göra? Om ja, har ni några tips att ge?


Fick ut en trottoarpratare om att jag har NYInreda öppet i helgen då det är Albrektsmässa här i Östhammar, ska sälja ut alla kläder från Capri Collection tänkte jag. Gör gärna ett besök om ni är i krokarna.
Eva

2 kommentarer:

Nattlärkan sa...

Hinner verkligen inte med! Ändå sover jag ju bara 5-6 timmar per natt! Disken står, dammet samlas och Albrektsmässan hinner jag inte med alls känns det som! Men man kan inte göra mer än sitt bästa! Brukar tänka att det viktigaste hinner jag, mer kan jag inte göra, och det löser sig alltid!

Beställde inget på nätet, vill hellre köpa annat, t ex ngt nytt att sätta på mig! Kommer in om jag får en avbytare!

Vero sa...

Det jag VILL göra? Nä, inte allt hinner jag med, fast jag tror om jag verkligen prioriterade om så skulle jag nog hinna kanske. Så jag vill nog inte tillräckligt mycket.
Just nu, denna härliga årstid så vill jag hinna vara ute så mycket som möjligt om kvällarna och på helgerna och prioriterar det. Tvätt och städning mm får faktiskt kliva åt sidan.

Ha en underbar helg. Jag kommer garanterat in till dig imorgon. Jag ska till Bakluckan på morgonkvisten tänkte jag. Sen cyklar jag ner till torget och äter lunch där och strosar runt lite.

Kram,