11 maj 2012

Känns bra!

Fredag och jag har mitt enda jobbpass för denna veckan (kl 15.30--22.00). Har lovat grabbarna att de får gå till Sibylla och köpa middag ikväll om de känner för det eftersom mamma inte är hemma och kan laga någon god middag. Vilken tur för mig att det var Let´s dance igår, bara älskar det programmet, annars går det ju på fredagar och då har jag tidigare missat några program :(.
Längtar så tills denna månad är slut och jag får öppna min älskade butik NYInreda igen, har fått mycket positiva reaktioner på det och det gör mig ännu gladare. Mycket att stå i sista veckan i maj, leveranser ska plockas upp och prismärkas, möblera om i butiken och göra snyggt men såååååå kul. Så ni är hjärtligt välkomna den 1 juni då jag öppnar för sommarsäsongen. Har även öppet 26 och 27 maj då det är Albrektsmässa för att sälja ut de kläder jag har kvar från Capri Collecion.
Med hopp om en solig fredag!
Eva


Små vänner kan visa sig vara de största.
// Okänd

Inga kommentarer: