6 mars 2012

Planering

Mycket planerande för att få denna vecka att gå ihop på bästa sätt. Ulf iväg på tjänsteresa och jag börjar nya jobbet med tidiga mornar, det betyder nya rutiner och det tar ett tag innnan man kommer in i dem. 
Vem går ut med hunden?
Vem ser till att Arvid kommer iväg till skolan i tid?
Vem plockar undan frukosten på Villa Östhammar?
"Det löser sig alltid" som man brukar säga.
Nu har jag i alla fall förberett smörgås till min frukost så man kan ta det lite lugnare på morgonen.
Nu väntar jag på gäster till Villa Östhammar som ska checka in (snart hoppas jag) för jag vill sätta mig och ta en kopp te och koppla av en stund innan det är dags för bedtime.
God kväll!
Eva

1 kommentar:

Nattlärkan sa...

Ja, det är ett ständigt planerande, särskilt när man byter livsmönster! Har en del som jag skulle vilja diskutera med dig, framför allt Timrå-projektet! Fika imorgon (onsdag kväll)?