30 januari 2012

Kurs

Kursen i Alkohollagen var mycket intressant och lärorik men om den var kul vet jag inte om jag kan säga. Efter kursens slut på lördagskvällen checkade vi in på Hotell Lilla Rådmannen, ett mysigt inrett hotell. Middag intog vi på en Italiensk restaurang och åt mycket god mat. Natten blev alldeles för varm sov inte alls bra varken jag eller Ulf. Fick veta senare att gästerna som bott i detta rum innan var italienare och fick värmen uppskruvad för de gillar att sova varmt och personalen hade glömt att justera värmen efter dem. Men tjejen i receptionen upplyste mig om att nästa gång vi bor på samma hotell kommer vi att få rabatt. Vet inte om det kändes så där bra eftersom chansen är mycket liten att vi kommer att göra det med tanke på hur ofta man kommer ifrån sin vardag. Natten till idag har jag sovit som en björn hur skönt som helst hemma i min egen säng.
Tills ni hör av mig igen, ha det gott!
Eva

Inga kommentarer: