10 september 2011

Effektiv lördag em

Ja, då sitter man här igen med datorn i knät framför tv:n. med lite gott
Efter stängning av butiken idag tog jag tag i lite busk-röjning vid Villa Östhammar fick Ulf och Arvid med mig också. Är så glad för vi fick mer gjort än vad jag hade trott. Vi jobbade på mycket effektivt, åkte iväg och hyrde släpkärra för att kunna göra oss av med allt ris och det var inte lite kan jag lova. Den stora busken vid entrén är kapad och båda grindstolparna syns nu och jag är jätte nöjd.
Har ni gjort något ni är nöjda över idag?
Kram Eva

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja! jag är nöjd över dagens försäljning! Nöjd över en supergod middag, nöjd med dagens träning, och inte minst, nöjd med långa roliga telefonsamtal från vännen i norr, som fått mig att skratta ordentligt ikväll!/Monica

Anonym sa...

Ja jag är ochså nöjd med att ha varit nere i tvättstugan. Sen har jag städat ur husbilen. Sen var hela familjen in till Uppsala och handlade lite nya höstkläder. Nu är det vila som gäller. Vad tycker du om den nya butiken som har öppnat på gågatan? Att inte människor har lite bättre förstånd än att börja med något som redan finns i flera butiker. Vad tycker du som blir drabbad av det. Ha en skön helg) Lotta