14 oktober 2010

Kvällens

middag blev soppa jag lagade av det som fanns hemma. Det visade sig att jag fick sitta ensam vid bordet och äta ikväll. Ulf på kvällsmöte, Niclas hockeyträning, Carl inte hungrig sitter vid datorn och Arvid och jag kom ihop oss om matteläxan så han sitter på sitt rum och surar.


Soppan blev inte så god som den brukar hade bara en grönsaksbuljongstärning till en hel kastrull med grönsakssoppa, lite snålt eller hur! Men med lite bröd och brieost till så var det ganska ok ändå.


Önskar er en trevlig kväll!

Kram Eva

1 kommentar:

Synnøve. sa...

En lite trist afton verkar det som. Men ibland är det faktiskt skönt när det blir så. För det är så mycket roligare sen när allt ordnar sig hihi.

Här har vi kallt. Ska klä på mig och gå ut och ta några bilder tänkte jag. 5 minus men ingen snö.
Ha det gott min vän.
Kram Synnöve.