28 augusti 2010

Toppenlördag




Bilderna visar några av de saker jag sålde i butiken idag.

i butiken och hemma. Började med att en leverantör av smycken kom när jag precis öppnat, jättebra tänkte jag att de kom så tidigt då det fortfarande brukar vara lugnt. Men oj så fel jag hade det kom massor med kunder och alla skulle shoppa. Det blev lite stressigt där ett tag med både säljare och kunder att ta hand om. Men duktig som man är i butiken så gick det vägen såklart. Alla nöjda och glada!

Hemma idag har jag också fått saker gjorda som jag känner mig nöjd med. Vilken toppenlördag det har varit och den är inte slut än............

Hoppas att ni också har haft en toppendag!

Kram Eva

1 kommentar:

Vero sa...

Vad härligt det låter!

Själv så var det ju flytt för min del. Börjar få lite panik just nu och har tagit semester imorgon tisdag, för jag hinner ingenting om kvällarna. Men det gick bra i fredags coh i lördags också, igår var väl behlövlig vilodag.

Hoppas du får en fin vecka Eva.