26 april 2010

Trädgård


Igår var Lilo med mig ute hela tiden när jag i solskenet rensade i trädgården. Ibland kom hon springande med en boll i högsta hugg som hon ville att man kasta och hon hämtar om och om igen, det älskar hon.




Så här fint blev det i en av rabatterna som jag rensade i solskenet igår. Just nu blommar skillan i rabatten men det kommer så småningom blomma med de allra finaste gula liljor.
Idag har det inte hänt så mycket, planerat lite inför "ladies night" som är nu på onsdag mellan kl 19.00 -- 21.00 i butikerna runt om i Östhammar. Dammsugit och tagit hand om de kunder som besökt butiken, alltid lika trevligt ! Önskar bara att det vore fler.
Ha en trevlig måndagkväll!

1 kommentar:

Vero sa...

Det är så härligt nu när allting börjar blomma. Vi röjde runt hemma igår också.

Idag har det varit heldött här. Men jag har samtidigt inte heller annonserat att jag har öppet de dagar jag egentligen har stängt. Men, men...